اپل سنتر

ساخت وبلاگ

بر اساس شایعات، اپل جک هدفون آیفون ۷ را با هدف ساخت دستگاهی ظریف‌تر و سبک‌تر حذف و آن را با یک درگاه Lightning چند منظوره عوض کرده است.

با وجود این که این شرکت همچنان همه چیز را در مورد نسل بعدی پرچمدار خود سربسته نگه داشته، اما طراحی مفهومی آرتور ریس یکی از خیره‌کننده‌ترین تصویرها را از این موبایل به نمایش درآورده است.

stunning-iphone-7-concept-imagines-an-iworld-without-the-audio-jack-500468-9

همان طور که در تصاویر هم قابل مشاهده است، این طرح از آیفون ۷ در کنار وفادار ماندن به شمایل کلی آیفون‌ها، تغییراتی مثل دکمه‌های جدید صدا را هم به خوبی نشان داده است.

stunning-iphone-7-concept-imagines-an-iworld-without-the-audio-jack-500468-4

یک بلندگوی دیگر، بدون میکروفن

مطمئناً بزرگ‌ترین تغییر می‌تواند حذف جک هدفون باشد، که حالا قرار است درگاه Lightning وظیفه‌ی آن را، علاوه بر شارژ کردن دستگاه و انتقال اطلاعات بر عهده بگیرد. اخبار فعلی حاکی از آن است که اپل هدست لایتنینگ خود را به همراه آیفون ۷ عرضه می‌کند، اما در آینده، و احتمالاً در مدل S بعدی، این شرکت از هدفون‌های بی‌سیم استفاده خواهد کرد.

بر اساس تصورِ این طرح مفهومی، آیفون ۷ از جک هدفون استفاده نکرده، و به جای آن یک بلندگوی ثانویه قرار خواهد داد. به گفته‌ی آنالیزگران این تغییرات در پرچمدار بعدی محقق می‌شود.

و اگرچه این تصویر مفهومی به خاطر تقارن بی‌نظیرش در بخش پایینی موبایل بسیار زیبا به نظر می‌رسد، ولی همچنان یک مشکل وجود دارد: هیچ میکروفنی دیده نمی‌شود، بنابراین اپل باید محلی دیگری را برای نصب آن انتخاب کند. در مدل فعلی، این میکروفن دقیقاً کنار پورت ۳.۵ میلی متری هدفون قرار گرفته است.

stunning-iphone-7-concept-imagines-an-iworld-without-the-audio-jack-500468-10stunning-iphone-7-concept-imagines-an-iworld-without-the-audio-jack-500468-5

انتظار می‌رود تا معرفی آیفون ۷ در پاییز ۲۰۱۶ شایعات دیگری هم به دنیای اینترنت راه پیدا کند. بنابراین فعلاً به همه چیز اندکی شک داشته باشید و گالری تصاویر مفهومی زیر را مشاهده کنید.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 220 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:20

اپل تایید می‌کند که یک اشکال تا حدی عجیب وجود دارد که اگر تاریخ دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی‌اواس روی سال 1970 تنظیم شود عملکرد دستگاه متوقف می‌شود. اپل تایید می‌کند که راه حلی برای این مشکل وجود دارد.

20140925_iphone-6s_0041-780x520

اپل در یکی از صفحات پشتیبانی سایت خود نوشته است: “بروزرسانی نرم افزاری بعدی از بروز این مشکل در دستگاه‌های آی‌اواس جلوگیری خواهد کرد.”

در حالی که هیچ کلمه‌ای برای مشخص شدن زمان دقیق این به‌روزرسانی عنوان نشده است، اما این خبر خوبی است که اپل این مشکل را می‌داند و در حال کار بر روی این موضوع است.

مشکل متوقف‌سازی، هفته‌ی گذشته توسط کاربر Chinese iPhone کشف شد که در حال تلاش برای حل یک چالش تنظیم تاریخ با iOS 9.3 beta 3 بود. مشکل به این شکل است که زمانی که تاریخ دستگاه روی 1970 تنظیم شود، دستگاه از کارکرد عادی باز ایستاده و حتی یک ریستور DFU (بروزرسانی فریم‌ورک دستگاه) نیز کارکرد دستگاه را به حالت عادی باز نمی‌گرداند.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 3:05

آیفون جدید اپل شامل هدفون‌های EarPod تماماً دیجیتالی و سیم‌داری است که برای اولین بار از طریق درگاه Lightning به این تلفن هوشمند متصل خواهند شد. این خبر بر خلاف خبر مربوط به وجود هدفون بی‌سیم است.

بر اساس یادداشت آنالیزگران Barclays، اپل هنوز لایسنسی برای نرم افزار نویزگیر هدفون خود از تولیدکننده‌اش، یعنی Cirrus Logic، تهیه نکرده است؛ در حالی که احتمالاً فناوری‌های آن شرکت برای حذف نویزهای پس زمینه‌ی مکالمات صوتی برای آیفون جدید مورد نیاز باشد.

Apple-EarPods-air-holes-001

بِلِین کورتیس و کریستوفر هِمِلگارن در یادداشت خود خطاب به سرمایه گذاران نوشتند: «ما معتقدیم که اپل امسال تنها این هدفون دیجیتالی (از طریق لایتنینگ) را همراه با آیفون ۷ معرفی می‌کند.»

اگرچه شایعات قبلی از ایرپادهای بی‌سیم خبر می‌دادند، ولی به عقیده‌ی این دو آنالیزگر بعید به نظر می‌رسد که اپل چنین حرکت بزرگی را برای امسال تدارک دیده باشد.

به گفته‌ی این دو «ما همچنان معتقدیم که به احتمال زیاد اضافه شدن نویزگیرها به مدل بعدی یعنی آیفون 7s موکول خواهد شد» که احتمال سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود.

آن‌ها متذکر شدند: «اپل به هدفون دیجیتال نیاز خواهد داشت ولی حداقل برای امسال لزومی به صرف هزینه‌ی اضافی برای افزودن نویزگیر به آن ندارد.»

در حال حاضر اپل به کُدِک خاصی از شرکت Cirrus علاقه‌مند است که امکان برقراری ارتباط میان ایرپاد و درگاه لایتنینگ آیفون را فراهم می‌کند و می‌تواند جایگزین مناسبی برای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون‌های قبلی باشد.

همان طور که اشاره شد، کُدک دیگری هم برای فراهم کردن امکان بررسی صداهای ضبط شده توسط ایرپادهای بی‌سیم به منظور حذف اصوات ناخواسته (مثل نویز) مورد نیاز است.

آن‌ها اضافه کردند که ممکن است فضایی که پیش از این توسط جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌شد، برای بلندگوی دیگری به کار گرفته شود که بر اساس گزارشات شرکت Cirrus تقویت کننده‌ای برای آن بلندگو تهیه خواهد کرد.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 322 تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 ساعت: 14:10

در حالی که تکنولوژی ابری، زندگی مدرن را بسیار راحت‌تر کرده است اما با نیاز فوری ما به فضای ذخیره‌سازی برای کارهای مختلف روزانه هم‌سو نبوده است. اگر شما از آیفون و آپد خود در حالی که فضای کمی دارد استفاده می‌کنید، Xtra Drive Lightning Flash Drive وسیله‌ایست که برای شما 16 گیگابایت حافظه‌ی Micro SD Card که قابل ارتقا تا 128 گیگابایت می‌باشد فراهم می‌کند. با این وسیله به آسانی می‌توانید موزیک‌ها، ویدئوها، تصاویر و … را ذخیره کنید. قیمت آن برای مدت محدودی 71.99 دلار است.

572329911bfea460ae542f73c896f3e997d4bc66_main_hero_image

فقط کافیست Xtra Drive را که محصولی کوچک و جیبی است به طور مستقیم با کانکتور MFi-certified Apple Lightning یا USB 3.0 به دستگاه خود وصل کنید و فایل‌های خود را به آسانی انتقال دهید. بدون اینکه خود را مشغول iDevice کنید فضایی در حدود 36000 موزیک، 56 ساعت فیلم و 65000 تصویر را در اختیار خواهید داشت. شما با داشتن این وسیله از آزادی‌ای که به دست می‌آورید بسیار خوشحال خواهید شد و شگفت‌زده می‌شوید که اگر آن را نداشتید چه می‌کردید.

اکنون می‌توانید Xtra Drive Lightning Flash Drive را با 16 گیگابایت حافظه‌ی Micro SD Card به قیمت 71.99 دلار بخرید.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 292 تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 5:57

اکنون قرار است در مورد نحوه‌ی عملکرد قابلیت 3D Touch در اپلیکیشن پرکاربرد Phone یا تماس در موبایل‌های آیفون 6s و 6s پلاس صحبت کنیم.

تماس گرفتن از صفحه‌ی Home

با اندکی فشار آوردن بر آیکون Phone در صفحه‌ی Home میانبری با داشتن سه مخاطب برتر شما، به همراه گزینه‌ای برای ایجاد یک مخاطب کاملاً جدید باز می‌شود. انتخاب هر نفر از این بخش، به طور مستقیم شما را به برقراری تماس تلفنی با شماره‌ی ثبت شده‌ی او در موبایل شما هدایت می‌کند.

iOS-9-Phone-3D-Touch-Home-screen-shortcuts-iPhone-6s-screenshot-001

چگونه مخاطبین موجود در میانبر 3D Touch را انتخاب کنیم؟

همان طور که گفتیم، لیست میانبر تماس شامل سه نفر از برترین مخاطبین شما می‌شود. برای شخصی سازی این منو کافی است ترتیب مخاطبین محبوب خود را در اپلیکیشن Phone تغییر دهید.

iOS-9-Phone-Favorites-reorder-iPhone-6s-screenshot-005

به Phone → Favorites → Edit رفته و به شکلی که دوست دارید برترین مخاطبین خود را به بالای لیست بیاورید، سپس برای کامل شدن این فرآیند و ذخیره‌سازی Done را انتخاب کنید. برای از حافظه خارج کردن برنامه‌ی Phone دکمه‌ی Home را دو بار فشار داده، و بعد این اپلیکیشن را به سمت بالا پرتاپ کنید.

iOS-9-Phone-3D-Touch-Home-screen-shortcuts-iPhone-6s-screenshot-002

حالا هنگامی که بر روی آیکون Phone فشار دهید، میانبر ظاهر شده با مخاطبینی که شما در نظر داشتید ظاهر خواهد شد.

نکته: برای اضافه کردن یک نفر به لیست مخاطبین محبوب خود کافی است بر روی علامت مثبت موجود در مسیر Phone → Favorites تپ کنید. همچنین می‌توانید مخاطبین فعلی خود را هم با انتخاب Add to Favorites از بخش Contacts از پایین صفحه و سپس لمس شماره‌ی آن فرد به لیست افراد محبوب خود اضافه کنید.

افزودن یک مخاطب از صفحه‌ی Home

اگر می‌خواهید یک مخاطب جدید به گوشی آیفون 6s یا 6s پلاس خود اضافه کنید، می‌توانید این کار را با فشار آوردن بر آیکون اپلیکیشن Contacts در صفحه‌ی Home و انتخاب گزینه‌ی Create New Contact انجام دهید. همان طور که در تصویر هم می‌بینید، این کار از طریق فشار بر اپلیکیشن Phone هم امکان‌پذیر است.

iOS-9-Phone-3D-Touch-Home-screen-shortcut-Create-New-Contact-iPhone-6s-screenshot-001

برای انجام این کار آیکون Phone را فشار داده، سپس گزینه‌ی Create New Contact را از منوی میانبر آن انتخاب کنید. با این کار صفحه‌ای باز شده و می‌توانید اطلاعات شخص مورد نظر خود را در آن وارد کنید.

با انتخاب Done مخاطب جدید شما ذخیره شده و ورودی آن در بخش مخاطبین ساخته خواهد شد.

پیش نمایش مخاطبین

مهم نیست در کدام بخش از اپلیکیشن Phone باشید، شما همواره می‌توانید با ایجاد یک 3D Touch بر روی تصویر مخاطب مورد نظر خود پنجره‌ای از راه‌های ارتباطی با او را مشاهده کنید.

iOS-9-Phone-3D-Touch-preview-contacts-iPhone-6s-screenshot-006

همان طور که در تصویر بالا دیده می‌شود، با فشار دادن بر روی تصویر یک شخص در بخش Favorites اپلیکیشن Phone گزینه‌های ارتباطی با آن شخص نمایش داده می‌شود. اگر یک شماره‌ی تلفن برای آن شخص ذخیره شده باشد، این منو امکان برقراری تماس، ارسال پیام متنی یا شروع یک تماس Face Time را به شما می‌دهد.

iOS-9-Phone-3D-Touch-preview-contacts-iPhone-6s-screenshot-004

اگر در مشخصات شخص آدرس ایمیل هم ثبت شده باشد، این آدرس در منوی میانبر نشان داده می‌شود. با انتخاب ایمیل یک نفر، iOS به سرعت صفحه‌ی ارسال ایمیل را برای ارسال پست الکترونیکی به آن شخص باز می‌کند.

جدا از مخاطبین شناخته شده، برای شماره‌های ناشناس هم می‌توانید با فشار دادن آن شماره از بخش Recents اپلیکیشن Phone اقدام کنید. با این کار نه تنها می‌توانید به آن شماره پیام داده یا با آن تماس بگیرید، بلکه می‌توانید آن را به شماره‌های یک مخاطب از پیش ذخیره شده اضافه کرده یا اصلاً مخاطب جدیدی بسازید.

iOS-9-Phone-3D-Touch-preview-contacts-iPhone-6s-screenshot-003

در بخش Contacts برنامه‌ی Phone، می‌توانید با فشار دادن بر روی یک مخاطب، همه‌ی راه‌های ارتباط با او را ببینید. همان طور که در تصویر بالا پیداست، با لمس کردن ۳ بعدی بر روی شخصی که فقط آدرس ایمیل او در لیست مخاطبان ثبت شده است، تنها گزینه‌ی ارسال ایمیل به آن شخص وجود خواهد داشت.

iOS-9-Phone-3D-Touch-preview-contacts-iPhone-6s-screenshot-002و در آخر هم می‌توانید با فشار آوردن بر روی شماره‌ای ناشناس یا تصویر یک مخاطب از بخش Voicemail اپ Phone، برای او یک پیام صوتی بگذارید. در نتیجه می‌توان گفت که منوی میانبر هر شخص راه‌های مختلف ارتباط با او را بر اساس اطلاعاتی که از آن شخص در اختیار داریم به ما نشان می‌دهد.

آیا شما از قابلیت 3D Touch، زیاد استفاده می‌کنید یا مدام آن را فراموش می‌کنید؟ شخصاً از این ویژگی در حد معقول و در قسمت‌هایی که استفاده از آن منطقی است بهره می‌گیرم و مطمئناً این استفاده، تجربه‌ی کاری من را راحت‌تر کرده است.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 21 بهمن 1394 ساعت: 11:36

گمانه‌زنی‌ها در مورد نسل بعدی آیفون اپل در حال زیاد شدن است! انتظار می‌رود که آیفون 7 در فصل پاییز و ماه سپتامبر (شهریور) معرفی شود (بنابر برخی شایعات در تابستان). اما ما در اینجا، نخستین جزییات غیررسمی را در اختیار داریم که به ویژگی‌هایی که اپل برای آیفون 7 در نظر گرفته است اشاره می‌کند.

در گزارش اخیر Business Korea به یک رویکرد کاملا متفاوت برای آیفون 7 اشاره شده است که این دستگاه ممکن است در ساخت قسمت پشتی خود به جای فلز از سرامیک استفاده کند.

rumor-claims-iphone-7-might-launch-with-ceramic-back-could-look-like-this-500059-2

در حالی که به نظر می‌رسد تغییرات بسیار بزرگی با آیفون 7 همراه شود اما وجود چنین “ارتقا و تغییر” دراماتیکی با احتمال کمی همراه است، به ویژه که انتظار می‌رود مدل جدید (آیفون 7) بسیار شبیه به مدل کنونی (آیفون 6اس) باشد.

آیا صفحه‌ی نمایش Super AMOLED زودتر از انتظارها با آیفون همراه می‌شود؟

تفسیری که توسط همین منبع منتشر شده است اشاره به برخی ویژگی‌های با احتمال کمتری مانند صفحه‌ی نمایش Super AMOLED نیز داشته است. بر اساس آنچه که منابع خبری می‌گویند آیفون تا سال 2018 از صفحه‌ی نمایش Super AMOLED استفاده نخواهد کرد. بنابراین، آیفون 8 می‌تواند نخستین مدلی باشد که با چنین صفحه‌ی نمایشی همراه خواهد شد.

به عبارت دیگر، نسل بعدی آیفون نیز مانند مدل کنونی با صفحه‌ی نمایش IPS LCD همراه می‌شود.

در کنار این، این منبع اشاره می‌کند که به احتمال زیاد اپل در آیفون 7 از پردازنده‌ی A10 با یک سیستم جدید 3D Touch، دوربین به‌روز شده، ویژگی شارژ سریع و حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای حمایت از پورت Lightning استفاده خواهد کرد.

و آخرین مورد که احتمالش کم نیست، ادعا می‌شود که آیفون 7 ضد آب خواهد بود. این به شما اجازه خواهد داد با گوشی خود به حمام رفته و آن را کنار صابون بگذارید که در این صورت آیفون 7 نخستین مدلی خواهد بود که چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کند.

به یاد داشته باشید که همه‌ی آنچه که گفته شد تنها شایعات منتشر شده است که هنوز به تایید اپل نرسیده است.

لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارد.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 ساعت: 17:12

با توجه به این که آیفون چهار اینچی اپل تقریباً تا یک ماه دیگر معرفی می‌شود اخبار زیادی از این محصول جدید منتشر می‌گردد. البته باید اشاره کرد که همه‌ی این گزارشات دقیق یا واقعی نیستند.

بر اساس اخبار و گزارشات جدید یکی از رنگ‌های آیفون 4 اینچی شرکت اپل به جای طلایی قرمز، صورتی خواهد بود. البته گفته می‌شود که طلایی قرمز همچنان در مدل‌های گران‌قیمت‌تر باقی می‌ماند.

256458

این اولین باری نیست که در مورد رنگ‌های مختلف آیفون صحبت می‌کنیم. منطقی است محصولی که قرار است عامه‌ی مردم را هدف قرار دهد باید گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری داشته باشد، همان طور که پیش از این خط تولید رنگارنگ آیفون 5c هم این مسئله را تایید کرده است.

این رنگ جدید به نوعی مشخص کننده‌ی مدل‌های آیفون خواهد بود، به طوری که اگر در خیابان موبایلی را در دست شخصی ببینید، در همان نگاه اول متوجه می‌شوید که آن دستگاه یک آیفون ۴ اینچی است.

آیفون 5se یا آیفون 6c

اگرچه به سرعت در حال نزدیک شدن به موعد معرفی آیفون بعدی هستیم، اما هنوز مشخص نیست که باید آن را چه بنامیم.

با وجود این که گزارشات منتشره از افراد نزدیک به مسئله به طرز تناقض آمیزی به هر دو نام 5se و 6c اشاره دارد، اما به نظر می‌رسد که اسم دوم منطقی‌تر باشد چرا که حقیقت این است که اپل می‌خواهد این دستگاه، تازه و مدرن جلوه کند. اگر نام آیفون بعدی 5se باشد ممکن است به کاربران حس خرید یک محصول از رده خارج شده را القا کند، بنابراین به احتمال قوی از همان نام 6c استفاده خواهد شد.

apple-to-launch-iphone-6c-5se-with-hot-pink-color-keep-rose-gold-premium-option-500008-3

اطلاعات منتشر شده از این آیفون ۴ اینچی خبر از ترکیب پردازنده‌ی A8 و M8، یا A9 و M9 می‌دهد، در این مورد هم گزینه‌ی دوم برای استفاده‌ی طولانی مدت منطقی‌تر خواهد بود. با وجود این که مدل مورد انتظار از مدل‌های فعلی کوچک‌تر است ولی قرار نیست آیفون جدید از نظر توانایی پردازشی چیزی کمتر از پرچمداران کنونی داشته باشد. بنابراین باید انتظار سخت افزاری مشابه را داشته باشیم.

از طرف دیگر اما، برخی از قابلیت‌های ویژه مانند تاچ آیدی همراه این مدل عرضه نخواهد شد و تنها در آیفون‌های بزرگتر باقی می‌ماند.

اگر گزارشات جدید حقیقت داشته باشد، رونمایی از آیفون جدید در تاریخ ۱۵ مارس اتفاق می‌افتد، انتظار می‌رود در آن روز اپل، آیپد ایر ۳ و نسخه‌های جدیدی از بندهای اپل واچ را نیز معرفی کند.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت: 14:55

بر اساس گزارشی که مارک گرمن در وبسایت 9to5Mac منتشر کرده است اپل در نظر دارد تا در روز سه‌شنبه، ۱۵ مارس (برابر 25 اسفند)، در مراسمی به طور رسمی آیفون ۴ اینچی 5se، نسل سوم آیپد ایر و همچنین بندهای جدیدی برای ساعت خود معرفی کند.

Apple-Watch-Edition-back-Wired-002

گرمن اشاره داشت که با وجود فاصله‌ی یک ماه و نیمه تا این مراسم ممکن است زمان آن تغییر کرده یا حتی حالت آن به صورت یک معرفی اینترنتی تبدیل شود.

آیفون 5se

اگر شایعات دقیق باشند، آیفون 5se می‌تواند گزینه‌ی جذاب و مناسبی برای آن دسته از کاربران که موبایل‌های کوچکتری را ترجیح می‌دهند به حساب آید. این دستگاه مانند آیفون 5s مجهز به نمایشگری ۴ اینچی است اما اپل پردازنده‌ی آن را به مدل A9 با تراشه‌ی ۶۴ بیتی تغییر داده است.

iPhone-5se-leak-001

از دیگری ویژگی‌های آیفون 5se می‌توان به NFC برای استفاده از Apple Pay، دوربین بهبود یافته و تصاویر زنده اشاره کرد. بر طبق گفته‌های منابع گرمن قیمت این دستگاه مشابه آیفون 5s خواهد بود و از ۴۵۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی (مدل ۶۴ گیگابایتی هم عرضه خواهد شد) شروع می‌شود.

آیپد ایر ۳

آیپد ایر جدید نیز با صفحه‌ای ۹.۷ اینچی به همراه چهار بلندگو و کانکتور هوشمند مشابه آیپد پرو معرفی می‌شود. به علاوه این مدل ممکن است با پشتیبانی از قلم و چراغ LED پشتی عرضه شود.

iPad-Air-3-case-NowhereElse-leak-001

بندهای جدید اپل واچ

در حالی که انتظار نمی‌رود در این مراسم از اپل واچ جدیدی رونمایی شود ولی محتمل است که اپل چند مدل بند جدید و یک به‌روزرسانی نرم افزاری برای آن ارائه دهد.

Apple-Watch-Hermes-

به استناد بر این گزارش بندهای جدید شامل رنگ‌های متنوع‌تری برای مدل لاستیکی ورزشی، بندهای جدید هرمس، نسخه‌ی سیاه فضایی برای مدل میلانی و مدلی کاملاً جدید از جنسی متفاوت است.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 262 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 16:23

بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، لارگن تکنولوژی و دیگر سازنده‌های لنزهای دوگانه، نمونه‌هایی از این لنزها را برای آزمایش به مقر اپل ارسال نموده‌اند.

بر اساس گزارشات، اپل قصد دارد دوربین نسل بعدی آیفون پلاس خود را با لنز دوگانه مجهز کند. از آن جایی که لارگن در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد دوربین موبایل‌های اپل را تامین می‌کند، برخی از ناظران بازار بر این عقیده‌اند که اپل برای کاهش ریسک‌های احتمالی به دنبال ساخت این لنز‌ها به وسیله‌ی دیگر سازندگان خود است.

به گفته‌ی مینگ-چی آنالیزگر امنیتی KGI، این سیستم لنز دوگانه بر پایه‌ی فناوری شرکتی اسرائیلی به نام لینکس که اپل سال گذشته آن را خریداری کرده عمل می‌کند.

255933-640

اپل می‌تواند با استفاده از الگوریتم تصویربرداری لینکس امکان زوم را بدون درگیر شدن با تنگنای سنتی مربوط به ماژول فشرده‌ی دوربین (CCM) تا ۲ الی ۳ برابر بیشتر کند.

این شرکت کوپرتینویی مدت‌هاست در حال کار بر روی لنزهای دوگانه است که از سال ۲۰۱۴ تا به حال چندین منبع مختلف در مورد آن صحبت کرده بودند.

انتظار نمی‌رود آیفون ۷ پلاس تا سپتامبر معرفی شود. برای دریافت به‌روزرسانی‌های بیشتر در این مورد می‌توانید صفحه‌ی iClarified را بر روی Twitter و  Facebook و Google+ یا RSS دنبال کنید.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 264 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 8:41

Interact نام یک نرم‎افزار جدید است که وظیفه‎ی آن مدیریت مخاطبین می‎باشد و توسط Agile Tortoise که توسعه‌دهنده‎ی برنامه‎ی محبوب Drafts می‎باشد، توسعه داده شده است. همه می‎دانند که قابلیت مدیریت مخاطبین در آیفون و آیپد وجود ندارد. Interact برخی کاستی‎های iOS را با افزودن ویژگی‎هایی چون قابلیت افزودن پیام و فایل پیوست به کل گروه و حتی حذف کردن چندگانه‎ی مخاطبین از آیفون و آیپد در یک زمان، جبران می‎کند. بیایید با هم ببینیم این نرم‎افزار چگونه این کارها را انجام می‎دهد:

intertact-iphone-6s-hero-780x439

پیش از اینکه به این موضوع بپردازیم، یک سری مواردی که نیاز است در مورد نرم افزار Interact بدانید برای شما آورده‎ایم. اگر هم اکنون آن را ندارید می‎تواند از لینک زیر خریداری کنید:

Download قیمت 4.99 دلار

interact-howto-screens-1-780x452

چگونگی حذف، افزودن، ویرایش و مدیریت مخاطبین به صورت گروهی در آیفون و آیپد:

یکی از مهم‎ترین کم و کاستی‎های برنامه‎ی مخاطبین در iOS عدم قابلیت افزودن، حذف و ویرایش گروهی از مخاطبین می‎باشد. من به ایجاد گروه علاقه دارم زیرا دوست دارم گروه مربوط به دوستان، خانواده، هم‎دانشگاهی‎ها، همکاران و … یک جا باشند. قبلا، برای مدیریت گروه‎ها باید به مک بوک متوسل می‎شدیم، و از طریق iCloud.com این کار را انجام می‎دادم. هم اکنون ما می‎توانیم تمامی این کارها را مستقیما توسط نرم افزار Interact انجام دهیم:

  1. نرم افزار Interact را راه اندازی کرده و روی گزینه‎ی groups که در گوشه‎ی سمت چپ و بالای صفحه می‎باشد بزنید.
  2. در این قسمت، شما می توانید با زدن گزینه‎ی + یا پلاس، وارد بخشی شوید که از آنجا بتوان گروه جدید افزود.
  3. همچنین می‎توانید با کلیک بر روی Edit وارد منویی شوید که در آن گروه‎های خود را حذف کرده، تغییر نام داده یا مدیریت کنید.
  4. اگر بخواهید که مخاطب خاصی را از گروهی حذف کنید، کافی‎ست روی گروه بزنید و X را انتخاب کنید، سپس منویی بالا می‎آید که از شما درخواست می‎شود افرادی را که می‎خواهید حذف کنید.
  5. همچنین اگر بخواهید مخاطبی را به گروه اضافه کنید، کافی‎ست آن را انتخاب کرده و روی Interact که در سمت راست و پایین صفحه است بزنید. با این روش می‌توانید انتخاب کنید که این مخاطب یا مخاطبین را به گروه‎های موجود بیفزایید یا یک گروه جدید با آن‎ها بسازید.

interact-howto-screens-3-780x452

چگونگی حذف مخاطبین چندگانه در آیفون و آیپد:

درست مثل افزودن چند مخاطب به صورت همزمان، می‎توان چند مخاطب را به صورت همزمان حذف کرد:

  1. مخاطبینی که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید، و مطمئن شوید که علامت + در کنار اسم آن‎ها تیک بخورد.
  2. سپس روی نماد نرم افزار Interact در گوشه‎ی سمت راست و پایین بزنید.
  3. سپس در پنجره‎ای که بالا آمد Delete Contacts button را انتخاب کنید.

نرم‎افزار Interact، همچنین دارای یک سری پشتیبانی‎های فوق العاده می‎باشد. یعنی شما می‎توانید برخی قابلیت‎های آن را بدون نیاز به راه‌اندازی مستقیم نرم‎افزار به کار بگیرید. در اینجا منظور ما ارسال فایل به چند مخاطب و گروه‎ها از Dropbox ،Box و سایر برنامه‎ها می‎باشد. همچنین باید بگوییم Google Drive پشتیبانی نمی‎شود.

interact-howto-screens-2-780x452

حالا نحوه‎ی ارسال را برایتان می‎آوریم:

  1. فایلی را که می‎خواهید از طریق Dropbox یا برنامه‎ی اصلی گوشی به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. در این مثال، می‎خواهیم فایلی را از طریق Dropbox بین مخاطبین چندگانه‎ی خود به اشتراک بگذاریم به شما نشان دهیم.
  2. سپس روی Share زده و اسکرول کنید، به سمت راست و روی آیکون More کلیک کنید.
  3. سپس در این بخش Interact را انتخاب کنید. (البته اگر بتوانید نرم‎افزار را وارد منوی اصلی کنید مراحل 2 و 3 یکی می‎شود.)
  4. حالا از طریق منوی Share، شما باید قادر باشید Interact را در ردیف بالا انتخاب کنید.
  5. Interact راه اندازی می‎شود و شما می‎توانید مخاطبینی را که می‎خواهید انتخاب کنید. وقتی اینکار را انجام دادید، آیکون Message or Mail را به منظور ارسال فایل‎هایتان انتخاب کنید.

interact-howto-screens-4-780x452

interact-howto-screens-5-780x452

همچنین این نکته را باید گفت که شما می‎توانید یک گروه مخاطبین را انتخاب کنید، برای اینکار باید دکمه‎ی contact count را زده و سپس add all را انتخاب کنید. این یک راه آسان برای ارسال فایل به یک گروه بدون نیاز به انتخاب تک تک افراد است.

interact-screens-howto-6-780x452

از سایر ویژگی‎های مدیریتی Interact چیست؟

سه ویژگی فوق در جای خود فوق‎العاده هستند، اما ویژگی‎های Interact در زمینه‎ی مدیریت مخاطبین گسترده‎‎تر است. ویژگی‎هایی مانند Scratchpad به شما اجازه می‎دهد چیزی را در اطلاعات مخاطبین جایگذاری کرده و یا چیزی در آن بنویسید و Interact می‎تواند به طور اتوماتیک به شما اجازه‎ی تنظیم مخاطبین را می‎دهد. همچنین می‎توانید انتخاب کنید که کدام یک از اطلاعات مخاطب در تماس‎ها نمایش داده شود.

Interact نرم‎افزار فوق‎العاده قدرتمندی بوده و هنوز می‎توان برای یافتن قابلیت‎های جدید آن را بررسی کرد. حالا اجازه بدهید ما هم از تجربیات شما آگاه شویم و یا اگر این نرم‎افزار را ندارید نظر شما را بدانیم.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 291 تاريخ : چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت: 3:01

طبق گزارش‎های منتشر شده توسط سایت Bloomberg، اپل به‎زودی و در سال 2017 نسلی از آیفون با شارژر بی‎سیم عرضه خواهد کرد. این شرکت در حال همکاری با شرکای خود در ایالات متحده و آسیا برای توسعه‎ی این فناوری می‎باشد.

به گفته‎ی یک سری افراد که بنابر مسائل امنیتی درخواست کردند نامشان فاش نشود، اپل در حال بررسی فناوری‎های نوآور (cutting-edge) می‏‎باشد. این فناوری به تازگی به بازار آمده و قابلیت‌های نوین و نوآورانه‌ای ارائه می‌کند. استفاده از روش‎های جدید شارژکردن باز هم آیفون و آیپد را تبدیل به چیزی فراتر از سایر گوشی‎های هوشمند موجود در بازار می‌کند.

iphonedisplay

گفته می‎شود سازندگان آیفون مدت‎هاست به دنبال راهی هستند که با پیاده کردن فناوری، مشکل از دست دادن شارژ باتری در زمان دور بودن از شارژر را حل کنند و هنوز این فناوری در حال بررسی است.

با شارژرهای بی‎سیم فعلی، کاربران گوشی‎ها و سایر دستگاه‎ها باید دستگاه خود را به نگهدارنده‎ی خاصی متصل کنند. در تاریخ سمپتامبر سال 2012، یکی از سازندگان عمده‎ی شرکت اپل، Phil Schiller گفته بود که این شرکت هنوز راهی برای راحت کردن نحوه‎ی شارژکردن پیدا نکرده است، زیرا شارژرهای فعلی نیز باید به جایی متصل باشند.

اوایل ماه ژانویه، گزارش شده بود که اپل تصمیم دارد آیفون 7 را با شارژر بدون سیم عرضه کند. با این حال، این گزارش نوعی هشدار محسوب می‎شد، زیرا سایر ویژگی‎های آیفون 7 نیز همان چیزهایی هستند که هم اکنون وجود دارند پس یعنی شارژر نیز همین‌گونه است؟

اپل علاقه‎ی خود به شارژرهای بی‎سیم را از همان زمان عرضه‎ی اولین آیفون نشان داد، همان زمانی که اختراع شارژرهای بدون سیمی که با رزرونانس میدان مغناطیسی کار می‎کردند به ثبت رساند. شرکت کوپرتینو نیز با عرضه‎ی شارژرهای بی‎سیم WiTricity علاقه‎ی خود به این فناوری را ثابت کرده است، این فناوری با نام شارژ کردن مخفی یا “hidden charging” معرفی شد و به میدان‌های مغناطیسی اجازه‎ی عبور از موانع داده شده بود. این به کاربران اجازه می‎داد که پد شارژر خود را هرجا که دوست دارند قرار دهند.

نوامبر سال گذشته گزارش شد که آیفون 7 جک هدفون 3.5 میلی‌متری را حذف کرده و کاربران برای استفاده از هدفون باید از ورودی شارژر استفاده کنند. هرچند حذف جک 3.5 میلی‎متری کمک بزرگی به نازک‎تر شدن آیفون می‎کند، اما این شرکت دوست ندارد که امکان استفاده‎ی همزمان از شارژر و هدفون را از کاربران بگیرد. پس یکی از مواردی که احتمال عرضه‎ی شارژر بی‎سیم را به عنوان جایگزینی برای جک هدفون، افزایش داده است همین مورد است.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 338 تاريخ : شنبه 10 بهمن 1394 ساعت: 22:54

با iOS7، مرورگر سافاری، کادر اختصاصی جستجوی خود را جهت استفاده از نوار جستجو در بالای مرورگر حذف کرد، مشابه با مرورگر کروم گوگل. ولی آیا شما می‎دانستید که این کادر به شما اجازه می‎دهد به آسانی یک کلمه یا اصطلاح خاص را در صفحه‎ی وب پیدا کنید؟

من از این ویژگی برای این استفاده می‎کنم که در مقالات طولانی بدون نیاز به خواندن کل آن‎ها، به بخش مورد نظر خودم بروم.

در این پست، من به شما نشان خواهم داد که چطور در بین صفحات وب در مرورگر سافاری برای iOS جستجو کنید.

نحوه‎ی جستجو در میان صفحات وب در مرورگر سافاری برای iOS

گام اول: مرورگر سافاری را روی دستگاه iOS خود باز کنید.

گام دوم: یک صفحه‎ی وب را باز کنید.

گام سوم: بر روی کادر آدرس در بالای مرورگر، آهسته ضربه بزنید و کلمه یا اصطلاحی که می‎خواهید در صفحه‎ی وب فعلی جستجو شود را وارد کنید. از روی صفحه کلید اینتر را فشار ندهید.

گام چهارم: در منوی باز شده زیر کادر جستجو، به سمت پایین اسکرول کنید و روی Find درست زیر تیتر On This Page آهسته ضربه بزنید. سافاری طبق عکس زیر، اولین باری که آن کلمه یا اصطلاح در صفحه قید شده است را مشخص می‎کند.

Safari-for-iOS-search-inside-webpage-iPhone-screenshot-001

روی دکمه‎ی پایین آهسته ضربه بزنید تا دیگر موارد را پیدا کنید.

شما همچنین می‎توانید یک کلمه یا اصطلاح خاص، روی صفحه‎ی فعلی را با انتخاب گزینه‎ی Find on Page در منوی Share سافاری پیدا کنید.
Safari-for-iOS-search-inside-webpage-iPhone-screenshot-0011

یک کادر جستجو باز می‎شود.

حالا کلمه یا اصطلاح را وارد کنید و سافاری به صورت خودکار اولین باری که آن کلمه یا اصطلاح قید شده است را به رنگ زرد نشان می‎دهد. روی دکمه‎ی پایین آهسته ضربه بزنید تا دیگر موارد را پیدا کنید.

نکته: اگر قصد دارید از این گزینه به دفعات استفاده کنید، ممکن است ایده‎ی خوبی باشد که آن را در موقعیت یکی از اولین گزینه‎هایی قرار دهید که در منوی Share می‎بینید. فقط کافی است که آیکون More را در منوی مذکور انتخاب و گزینه‎ی Find On Page را به بالای لیست بکشید.

Safari-for-iOS-search-inside-webpage-iPhone-screenshot-002

شما با آهسته ضربه‌زدن روی یک آیکون و نگه‌داشتن آن می‎توانید ترتیب آیکون‎های این منو را عوض کنید و آن را در منو به یک موقعیت جدیدی بکشید.

آیا شما از این ترفند خوشتان آمد؟

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 221 تاريخ : جمعه 9 بهمن 1394 ساعت: 16:17

اپل روز سه شنبه در رقابتش برای داشتن سیستم‎های تصویربرداری با عملکرد بالا، انعطاف پذیر و مهم‌تر از همه کوچک، درخواستی از حق انحصاری برای یک سنسور نوری کروی و ترتیبی از لنزها به دست آورد که امکان گرفتن تصاویر با رزولوشن بالا را در یک بسته‎ی فوق‌العاده جمع و جور فراهم می‎کند.

15691-12116-160126-Camera-2-l

آنطور که توسط اداره‎ی علایم تجاری و حقوق انحصاری ایالت متحده منتشر شده است، شماره‎ی 9,244,253 برای “دوربین به شکل کوچک با رزولوشن بالا” باعث ایجاد پیوند بین تکنولوژی برتر حسگرها با لنزهای مشابه‌ی پیچیده می‎شود تا یک دوربین دیجیتال جمع و جور و بسیار توانمند، مناسب برای به کارگیری در آیفون و آیپد شکل گیرد.

در بعضی از مثال‎ها، اپل سنسور نوری را شرح می‎دهد که به طور کروی برای دریافت نور ورودی خمیده شده است، این نور از میان لنزهایی که به شکل خاصی طراحی شده‎اند به داخل یک سطح مقعر منکسر می‎شود. یک قیاس مناسب در این رابطه کاسه‎ای خواهد بود که با آب پر شود. کاسه نشان‌دهنده‎ی سنسور تصویر خمیده شده به صورت کروی است و آب یک سیستم شایسته از لنزها است.

برای اصلاح انکسار و انحراف‎های بصری که در بین دوربین‎های مینیاتوری رواج دارد، سیستم لنز‎های پیشنهاد شده شامل سه لنز می‎شود. دوتای آن‎ها محدب یا به شکل اساسی محدب می‎باشند. یک سوم لنزها هلالی، یا لنزهایی با سطوح مخالف محدب یا مقعر می‎باشند، که بین دو عنصر لنزی اول و سنسور نوری کروی قرار گرفته‎اند.

سطوح مقعر لنزهای هلالی به سمت دو عنصر لنزی اول و بنابراین اشعه‎های نوری ورودی می‎باشند. در حالیکه سطح محدب با سنسور خط اتصالی دارد در نتیجه باعث متمرکزسازی نور به داخل سطح حس‌کننده می‎شود.

15691-12115-160126-Camera-l

این نظم بی‌همتای عدسی‎ها باعث می‎شود که در صفحه‎ی تصویر، تمامی ارتفاع‎های میدان دارای یک اندازه‎ی نسبتا کوچک باشند تا اجازه به تولید تصاویری با اعوجاج پایین و شارپ داده شود. اپل می‎گوید، به‌کارگیری یک آرایش خمیده، باعث محدودسازی انکسار در بین میدان تصویر می‎شود، بنابراین اجازه به یک سنسور نوری کوچکتر با پیکسل‎های کوچک مساوی می‎دهد. به‌علاوه، کل این بسته‎ی دوربین با یک طول محور دو میلی‌متری یا کمتر، بی‌نهایت جمع و جور و کوچک است.

ولی این تکنولوژی معایبی دارد، بارزترین آن‎ها اعوجاج خمره‌ای (نقص اپتیکی در عدسی) است. اپل پیشنهاد یک راه حل نرم افزاری برای اصلاح چنین افکت‎های ناخواسته‎ای می‎دهد، که می‎توانند در شدت درجه‎های مختلف ظاهر شود و بستگی به طول نقطه‎ی کانونی، زاویه‎ی باز شدگی دیافراگم و دیگر تنظیمات سیستمی دارد.

15691-12117-160126-Camera-3-l

اپل خیلی وقت است که بر ماژول‎های درخشان سونی، که از عقب نورانی می‎شوند، برای نیازهای تصویربرداری خود تکیه دارد. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد از این حق انحصاری سنسور نوری خمیده‎ی خود برای آیفون بعدی استفاده کند یا نه. ولی استفاده از این تکنولوژی می‎تواند در آینده‌ی نزدیک فراهم شود چراکه اپل قصد دارد در یک دستگاه بسیار نازک اجزای بیشتری را جا دهد.

حق انحصاری سنسور نوری خمیده‎ی کروی اپل ابتدا در سال 2013 درخواست شد و اعتبار آن به Xi Chen و David S. Gere و Matthew C. Waldon به عنوان کسانی که آن را اختراع کرده‎اند بر می‎گردد.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 290 تاريخ : پنجشنبه 8 بهمن 1394 ساعت: 3:25

تیم کوک در بیانیه‌ای درباره‌ی درامد شرکت که در فصل اول 2016 منتشر شده است می‌گوید: تعداد دستگاه‌های فعال ما در سراسر جهان از 1 میلیارد عدد گذشته است.

در این خبر آمده است که رکورد فروش آیفون در دوره‌ی 3 ماهه‌ی منتهی به کریسمس، شکسته شده و اپل حدود 74.8 میلیون دستگاه آیفون فروخته و 76 میلیارد دلار به دست آورده است.

apple-devices-1024x317

تیم کوک می گوید: “تیم ما اکنون تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت در نوع خود شده است که این دستاورد به خاطر داشتن بیشترین نو آوری‌ها در محصولات و شکستن رکوردهای فروش آیفون، ساعت و تلویزین اپل بوده است. کسب و کار ما در طول 3 ماه گذشته نتایج خوبی به دست آورده و دلیل عبور ما از عدد 1 میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان بوده است.

با وجود اینکه رسیدن به مرز 1 میلیارد دستگاه توسط اپل برای ما تعجبی ندارد اما این نخستین باری است که اپل چنین رقمی را منتشر کرده است. در ماه اکتبر نیز، تیم کوک اعلام کرده بود که اپل توانسته است بیش از 300 میلیون دستگاه در طول 12 ماه گذشته به فروش برساند. البته مشخص نشده است که این 1 میلیارد دستگاه شامل کدام محصولات اپل می‌باشد اما به احتمال زیاد محصولات ساعت و تلویزیون اپل نیز در نظر گرفته شده است.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 323 تاريخ : چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت: 8:59

MyDrivers، جزییات جدیدی از آیفون 4 اینچی منتشر کرده است. این سایت، ادعا می‌کند که برخلاف برخی از گزارش‌ها، آیفون 4 اینچی که شبیه آیفون 5s است، آیفون 5SE نامیده می‌شود.

255038-640

بر اساس گزارشات دریافت شده از شرکت فاکسکان، این دستگاه دارای پردازنده‌ی A9، رم 1GB تا 1.2GB، باتری 1624mAh، حافظه‌ی داخلی 16GB و 64GB، ویژگی‌های NFC و VoLTE است که با قیمت پایه‌ی 560 دلار به فروش می‌رسد. گفته می‌شود که تولید این دستگاه که قرار است در ماه مارس معرفی شود، اکنون آغاز شده است.

سایت 9to5Mac نیز اخباری منتشر کرده است که نشان می‌دهد نام این دستگاه، iPhone 5 SE است و مشخصات زیر را خواهد داشت:

  • شیشه‌ی منحنی مانند خطوط آیفون 6 و آیفون 6اس
  • دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی مانند آیفون 6
  • پشتیبانی از پانورامای بزرگ‌تر و فوکوس خودکار برای ضبط ویدئو
  • فشارسنج برای سنجش ارتقاع برای برنامه‌ی Health
  • چیپ‌های A8 و M8 مانند آیفون 6 (برخلاف گفته‌ی سایت MyDrivers)
  • بلوتوث 4.2 و VoLTE و 802.11ac WiFi مانند آیفون 6اس
  • Live Photos مانند آیفون 6اس

انتظار می‌رود به زودی تولید آیفون 5s متوقف و آیفون 5se جایگزین آن شود.

به نظر شما آیفون 4 اینچی با طراحی آیفون 5s بهتر است یا با طراحی آیفون 6؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت: 14:25

در بسیاری از موارد، بهتر است که ما بدانیم دقیقاً چه مقدار از شارژ باتری ما مصرف شده و چه مقدار باقی مانده است. نشان دادن باقی مانده‌ی شارژ باتری در این حالت، از دیدن کوتاه شدن نوار سبز رنگ، بهتر و ساده‌تر است.

در این آموزش، ما به شما می‌آموزیم که چگونه شارژ باتری خود را در آیفون یا آیپد به صورت درصد نمایش دهید.

show-battery-percentage-iphone

روش انجام این کار ساده و آسان است و در هر دو دستگاه آیفون و آیپد به یک صورت است.

تنها کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

در آی او اس 8:

1- به Settings بروید.
2- به General بروید.
3- به Usage بروید.
4- Battery Percentage را روشن کنید.

در آی او اس 9:

1- به Settings بروید.
2- به General بروید.
3- به Battery بروید.
4- Battery Percentage را روشن کنید.

iphone6-ios9-settings-battery

لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 271 تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394 ساعت: 9:02

اعتقاد بر این است که اپل در آینده قصد دارد برای آیفون خود در عوض صفحات نمایش LCD از نوع OLED استفاده کند. بنابراین سازندگان پنل‎های نمایش در سراسر جهان در حال تنظیم خط تولید خود به این امید هستند که بتوانند به دنبال تصمیم‌گیری اپل برای این کار با این کمپانی مستقر در شهر Cupertino قرارداد عقد کنند. آخرین گزارش در این رابطه از سوی وب سایت Digitimes می‎آید، که چنین می‎نویسد که بخش LG Display کمپانی ال‌جی، که در حال حاضر در حال همکاری با اپل برای ساخت صفحات نمایش OLED برای ساعت اپل است، قصد دارد در مجموعه‎های G6 خود برای هموار کردن مسیر ساخت چنین صفحات نمایش مشابهی برای آیفون، تولید را افزایش دهد.

the-iphone-8-effect-suddenly-everyone-wants-to-build-oled-screens-499158-2

طبق ادعای این منبع خبری باید در ابتدا اپل و ال‌جی به توافق برسند و کمپانی ال‌جی امیدوار است که با ثابت کردن اینکه ظرفیت لازم تولید مطابق با انتظارات اپل برای ساخت صفحه‎ی نمایش مدل جدید را دارد، شانس خود را افزایش دهد.

همین سایت از طریق منابع خبری ناشناس ادعا می‎کند که LG Display قصد دارد تا نیمه‎ی اول سال 2017 هر ماه چیزی حدود 75 هزار پنل نمایش تولید کند، که سپس به این کمپانی اجازه می‎دهد تولید صفحات نمایش خمیده‎ی OLED برای آیفون را شروع کند.

آیفون با صفحه‎ی نمایش OLED در سال 2018 یا 2019

با آنکه چنین اخباری یقینا برای طرفداران اپل هیجان انگیز است، ولی باید بیشتر از حد انتظار صبر کرد، چون این کمپانی قصد ندارد زودتر از سال 2018 یا 2019 از صفحات نمایش LCD به سمت OLED کوچ کند.

افرادی که از برنامه‎های اپل خبر دارند اشاره می‎کنند که اولین مدلی که دارای چنین تکنولوژی صفحه‎ی نمایشی باشد می‎تواند آیفون 8 باشد، که طبق سیاست اپل باید سال 2018 به بازار برسد.

معنای این حرف این است که مدل بعدی آیفون، که احتمالا آیفون 7 نامیده می‎شود، دارای همان صفحه‎ی نمایش LCD نسل فعلی خواهد بود، و انتظار می‎رود در مدل S نیز که به احتمال زیاد در سال 2017 عرضه خواهد شد اینچنین باشد. البته، باید به تمامی این حرف‎ها با کمی دیده‎ی شک نگریست، چون اپل باید ابتدا تمامی این‎ها را تایید کند.

- - , .

اپل سنتر...
ما را در سایت اپل سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان applecenter بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 1 بهمن 1394 ساعت: 15:26